Friday 2 November 2012

Secret......

Assalamualaikum buat semua pembaca.Lamanya tidak ketemu.Alhamdulillah kesihatan semakin baik,rasa malas makin berkurangan.hehehhe....Saya baru melepasi trimester pertama.Alahan tidak la seterukmana tapi tetap alah.kudrat tidak kuat,loya + muntah,rasa letih,asyik nampak bantal jer dan paling ketara rasa malas ^_^.

Sekarang dah masuk trimester kedua. Alahan makin kurang cuma lately diserang batuk sampai suara serak.sekarang dalam proses pemulihan.doakan semoga saya cepat sembuh.Semalam doktor baru scan baby.Alhamdulillah baby dalam keadaan yg baik malah aktif hingga memberi cabaran buat doktor muda tu nak mengukur panjang kaki baby. :)

Beralih kepada tajuk utama...SECRET...

Sebenarnya apa yg nak dikongsi di sini tentang perkara-perkara yg boleh dihebahkan dan yg tak boleh dihebahkan.Kadang-kadang saya risau dengan persepsi kawan-kawan jika diminta resepi saya tak dapat beri.Saya mohon beribu kemaafan jika ada yang terguris hati.huhuhu....sometimes resepi yang saya gunakan masih digunakan oleh para peniaga-peniaga yg mencari rezeki dengan menggunakan resepi itu.Jadi saya perlu hormat hak mereka.Bagaimana mereka bersusah payah mengeluarkan duit yg banyak utk belajar,mengeluarkan modal ke tempat yg jauh semata2 nak mencari ilmu masakan tetapi yang lain dapat dengan mudah.Jadi saya harap kita faham situasai mereka dan hak mereka.Yang mana saya boleh kongsi InsyaAllah saya akan kongsi secara detail.

Ada yg bertanya saya resepi tiramusi dan kek puding honey dew.InsyaAllah jika diberi kesempatan,kesihatan yang baik,dah tak malas2,hehehe...saya akan publish dalam post yg baru.

Semoga kita diberi rahmat dan keberkatan dalam kehidupan ini.Jumpa lagi....

No comments:

Post a Comment