Wednesday 7 January 2015

KUAH YONG TAU FU

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Saya doakan moga kawan-kawan semua sihat dan dimurahkan rezeki.

Kata cikgu saya, buatlah sesuatu yang boleh memberi manfaat kepada orang lain.Lama saya terfikir.Akhirnya kami jumpa sesuatu.Sesuatu yang kami sendiri inginkan. Sebelum tu nak tanya dulu.

 Anda adalah peminat yong tau fu?

Ada yang kurang budget bila anak minta belikan yong tau fu?

Ada yang makan yong tau fu tidak menepati citarasa?

Makan Yong Tau Fu tak puas sebab tak berani ambik banyak-banyak sebab takut caj tinggi?

Kekurangan idea untuk menyedikan sesuatu untuk keluarga dan tetamu?

Mencari kelainan untuk jamuan makan bersama keluarga atau kawan-kawan?

Jika ini masalah anda, insyaAllah kami akan bantu

Apa kata kita buat sendiri dirumah.Beli bahan yang kita suka, rebus dan boleh terus makan sebanyak mana yang kita suka. Sosnya serahkan kepada kami.

Saya Hasliza binti Mothar.Pengarah Urusan Aqsweettasty.Kepakaran kami membantu menyelesaikan masalah kaum isteri, para ibu dan para bapa yang kesuntukan masa untuk memasak, kekeringan idea untuk menjamu tetamu dan keluarga serta yang ingin berjimat cermat.

Saya perkenalkan Aq Yong Tau Fu Rich
Kuah yang pekat,pedas dan sedap.Sebotol sesuai dimakan 10 orang. Dan yang paling best makan dengan buah-buahan pun boleh.gilaaa sedappp!!

Jom tengok macammana rupanya





Antara testimoni pengguna Aq Yong Tau Fu Rich




 Yang berminat boleh hubungi saya 0124476962
Facebook Hasliza Mothar
Page Aqsweettasty




No comments:

Post a Comment